Stroomleverancier


Spaans leren

Door de geliberaliseerde elektriciteitsmarkt kunt u nu tarieven onder de beste economische voorwaarden afsluiten. Hierdoor kunnen wij u een alternatief aanbieden naast de traditionele bedrijven zoals Sevillana Endesa, die op maat is gemaakt en is afgestemd op uw energieverbruik.

Wij verzorgen al het nodige papierwerk, dat betrokken is bij het veranderen van stroomleverancier. U hoeft zich nergens druk om te maken; het contract met uw vorige stroomleverancier zullen wij voor u beëindigen. De wijziging gebeurt zonder enige onderbreking van de stroomtoevoer en zonder wijziging in kwaliteit. Voor eventuele storingen of problemen kunt u contact opnemen met de servicelijn die 24 uur beschikbaar is.

Energie Consulting


In eerste instantie wordt u huidige factuur bestudeerd, zodat u een specifieke offerte aangeboden kan worden die uw elektriciteitskosten zal optimaliseren. Daarnaast kunt u voorstellen ontvangen voor mogelijke verbeteringen, zoals:

  • het aanpassen van het gecontracteerde niveau
  • het optimaliseren van bepaalde faciliteiten op uw locatie (zoals overgang naar LED verlichting)

Met deze wijzigingen kan u elektriciteitsrekening nog lager zijn in de toekomst.

 

Elektronische Factuur


In verband met het behoud van het milieu en door de digitale communicatie ontvangt u de factuur digitaal. Dit zorgt aan de ene kant voor een vermindering van het gebruik van papier en vermindering van het gebruik van energie die nodig is voor de productie ervan en aan de andere kant versnelt het de ontvangst van uw factuur.

 

Stroomstoringen


De kwaliteit van de stroomlevering is de verantwoordelijkheid van de netbeheerder (distributiebedrijf), in het kader van de E-wet (Ley del Sector Eléctrico). Een probleem van de kwaliteit of storing van de elektriciteitslevering, kan de energiebeheerder namens u bij de distributeur die verantwoordelijk is voor het gebied aankaarten. Om dit te doen, dient u contact op te nemen met ons per telefoon, e-mail of het web contact formulier. Echter, ingeval van een stroomstoring kan het effectiever zijn om rechtstreeks contact op te nemen met de storingslijn van de distributeur in uw gemeente.

 

Indien u reeds een stroomleverancier heeft kunt u ons het beste een scan/copie van de voor- en achterkant van uw factuur naar ons mailen. Wij kunnen dan bekijken of het voordelig is om over te stappen. Stuur uw laatste factuur naar: contact@tulipanmalaga.nl

Reageren is niet mogelijk